Location ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ: 210 6828991 & 210 6090087 Location ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ: 210 5747627
Πολιτική Επιστροφών - RMA

Πολιτική Επιστροφών και Service

Η ενδεδειγμένη διαδικασία επιστροφής προϊόντων, που έχουν αγοραστεί από την εταιρία μας, είναι η ακόλουθη:


Υγιή προϊόντα:

- Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές εντός 30 ημερών από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος.
- Το κόστος της αποστολής, επιβαρύνεται ο αποστολέας ενώ παράλληλα επωμίζεται την ευθύνη οποιασδήποτε φθοράς κατά την αποστολή.
Εξαιρούνται οι περιπτώσεις που έχει αποσταλεί λάθος προϊόν με υπαιτιότητα της εταιρείας μας (σε αυτή την περίπτωση θα σας υποδεικνύεται η μεταφορική για την αποστολή των προϊόντων.)
- Τα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση, με όλα τους τα παρελκόμενα, την συσκευασία άθικτη και χωρίς να έχει αποσφραγιστεί.
- Τα προς επιστροφή προϊόντα πρέπει να αποστέλλονται συσκευασμένα με τρόπο που να διασφαλίζει την χωρίς βλάβες / φθορές μεταφορά τους.
- Πριν από την αποστολή των προς επιστροφή προϊόντων πρέπει να έχει συμπληρωθεί και αποσταλεί στο support@daisat.gr η παρακάτω φόρμα RMA
- Η συμπλήρωση της φόρμας RMA πρέπει να γίνεται σωστά, σε όλα τα απαραίτητα πεδία, ώστε να ελαχιστοποιείται ο χρόνος που απαιτείται για την εξυπηρέτηση της επιστροφής.
- Μετά την συμπλήρωση και αποστολή της φόρμας RMA, θα λαμβάνετε αριθμό RMA, τον οποίο θα εκτυπώνετε, θα σφραγίζετε και θα τον συμπεριλαμβάνετε στο δέμα.
- Τα προϊόντα πρέπει να συνοδεύονται υποχρεωτικά από δελτίο αποστολής.

Service:

Πέραν των παραπάνω οδηγιών (μεταφοράς, φόρμας RMA, δελτίου αποστολής, κτλ) ισχύουν τα ακόλουθα:

- Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων που θεωρούνται εξ’ αρχής ελαττωματικά (DOA,)
θα πρέπει εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την αγορά του προϊόντος από τον τελικό καταναλωτή, να ενημερωθεί το support@daisat.gr γνωστοποιώντας το πρόβλημα.
- Για τα προϊόντα DOA, θα διενεργείται έλεγχος και από το τεχνικό τμήμα της εταιρείας μας, όπου αυτό είναι εφικτό.
- Τα DOA προϊόντα επιστρέφονται με όλα τους τα παρελκόμενα και στην αρχική τους συσκευασία, με χρέωση της εταιρείας μας και με μεταφορική που θα οριστεί από εμάς.
Αν κατά τον έλεγχο διαπιστωθεί ότι το προϊόν λειτουργεί κανονικά ή ότι δεν λειτουργεί με υπαιτιότητα του καταναλωτή (κακή / λανθασμένη χρήση κτλ.)
θα ενημερωθείτε για την επιστροφή του προϊόντος σε εσάς με χρέωση δική σας και επιπλέον επιβάρυνση το αρχικό κόστος μεταφοράς.
- Τα ελαττωματικά προϊόντα που καλύπτονται από την εγγύηση της επίσημης αντιπροσωπείας τους, μπορούν να αποσταλούν σε εμάς μέχρι το πέρας της εγγύησής τους, με χρέωση που δεν καλύπτει η εταιρεία μας.
- Εάν το προϊόν δεν καλύπτεται από εργοστασιακή εγγύηση μπορείτε να επικοινωνήσετε με το support@daisat.gr για να ενημερωθείτε αν αναλαμβάνουμε την επισκευή του και το κόστος.
 

Επιστροφές που δεν ικανοποιούν την παραπάνω διαδικασία ΔΕΝ θα γίνονται δεκτές.

ΦΟΡΜΑ RMA


 

Οι τιμές μπορούν να αλλάξουν χωρίς προειδοποίηση
Δέσμευση τιμών γίνεται μόνο μέσω ηλεκτρονικής παραγγελίας και επιβεβαίωσής της
Οι φωτογραφίες και τα videos των προϊόντων είναι ενδεικτικά

Developed by: Hyper Center

(c) 2024 b2b.daisat.gr